Nemusíte se obávat toho, že název Vaší firmy bude všude. Jde přece o to, aby se o Vaší firmě dozvědělo obrovské množství potenciálních zákazníků. To by v tom byl čert, aby se Vám posléze nezvýšil počet odběratelů!
Začněte od obyčejných obalových technik.
Jakým způsobem balíte své produkty, které jsou odesílány přepravní společností k rukám odběratelů? Používáte i lepenku? Skvělé! Zaměňte bílé pásky za lepící pásky s potiskem.
Využijte potisk lepících pásek ve svůj prospěch!
Využijte službu jiné firmy, která Vám pomůže prosadit se mezi firmami s podobnými produkty. Název Vaší firmy by se měl objevit i na lepicí pásce, která je součástí obalové techniky. Nenechte tento název potisknout malým písmem! Jen si dejte požadavek hezky barevného a dostatečně velkého písma! Jen ať je vidět, od koho odběratel odebírá kvalitní produkty! Nemáte se přece, za co stydět!
Zdá se Vám to zbytečné? Mýlíte se.
Říkáte si, proč bych měl vyhazovat peníze za něco, co spotřebitel vyhodí do koše, jako první? Kdepak! Naopak. Potisk na lepicí pásce uvidí, jako první a ten mu hned napoví, odkud balík přišel! Zapamatuje si jej!
A kdyby se spotřebitele někdo ptal, od jaké firmy to má, rád sáhne po krabici, kde je ještě zbytek Vaší lepicí pásky s potiskem Vaší firmy, a sdělí tuto informaci dotazujícímu. Určitě nebude hledat dodací údaje, které hodil někam do šuplíku! Tomu tedy věřte. Tak to v běžném životě chodí.
Někteří spotřebitelé si dokonce kus lepicí pásky s potiskem dokonce uschovají, aby věděli, odkud se berou ty kvalitní produkty. Tak to je. Vážně! Ne, nemáte pravdu, že potisk na lepící pásky je zbytečná investice! V tom se opravdu mýlíte.
Jestli jste ale přesvědčen o své pravdě, potom jen vyzkoušejte v menším množství takovou lepenku s potiskem pořídit a použít. Uvidíte sami, jakou odezvu to bude mít. Možná se budete ještě divit. Nesmíte zatracovat nápad hned u jeho zrodu. Mnohdy se to nevyplácí.