Pozornost na sebe můžete strhnout či ji odvrátit v prvních deseti vteřinách konverzace. Stejné je to i s články http://www.astro.cz/clanky.html či vyhledáváním informací. Jakmile nezaujmete za pomoci originálního a výstižného titulku, se čtenářem a potencionálním fanouškem stránky či produktu se můžete rovnou rozloučit. Je zde způsob, jak tomu předejít?
SEO title SEOLIGHT je tu pro každého, kdo si není jist, že jeho titulek není natolik originální, aby produktu, firmě či stránce zajistil takovou popularitu, jakou si zaslouží a jakou potřebuje.
Člověk by si mohl myslet, že nadpis článku nemůže být přeci něco tak důležitého, aby se tomu věnovala nadmíra pozornosti. Vždyť je to přeci jen snůška slov postavená do určité pořadí. Věta, která není delší než pouhých sto padesát slov. A přesto jen díky němu můžeme veškeré své snahy buďto vyzdvihnout ke hvězdám nebo je navždy pohřbít i s našimi sny a ambicemi. Opravdu to chceme riskovat a odfláknout svou budoucnost průměrně dobrým titulním nadpisem?
A nejde jen o zaujetí čtenáře. Pokud svůj titulek nezvolíme vhodně, může se nám stát, že při vyhledávání se náš příspěvek či stránka ani nezobrazí. My si pak zoufáme, že nejsme oblíbení, že je náš produkt neoriginální, nebo že neděláme svou práci tak, jak bychom měli. Potom se přirozeně cítíme mizerně, připadáme si netalentovaní a ano, velmi často své sny vzdáváme a odcházíme dělat něco jiného. Ve většině případů tu ale vůbec nejde o poměr našeho talentu či tvrdé práce. Ve většině případů se o našem úsilí ani neví.
Proč se ale vystavovat všem těmto nočním můrám, když jim můžeme předejít za pomoci jednoduchých preventivních opatření?
Pozornost na svou práci skutečně můžeme strhnout či ji odvrátit za pouhých pár sekund. Je už na nás, kterým směrem se se svým produktem či firmou vydáme a jaké opatření podnikneme, aby se o nás vědělo, mluvilo, a tedy bylo i co hodnotit. Se správnou pomocí přitom můžeme vytvořit přesně takový titulek, jaký si naše práce zaslouží. Takový, který jí vyzdvihne na světlo a nám přinese toužený úspěch.